Merhaba arkadaşlar şuan 21 haftalık hamileyim ilk gebeliğim çok stresliydi bebeğim karnımdayken sıkıntılıydı bir sürü tetkik amniyosentez fetal MR fetal eko yani aklınıza gelebilecek doktorlar ne istediyse yaptırdık ama kimse tanısını koyamadı doğdu kalp hastası olduğunu öğrendik ve 4 aylıktı kaybettim yavrumu şimdi tekrar hamileyim ve ilk gebeliğimde hiç sütüm olmadı diyebilirim 38 haftalıktı sezeryanla doğum yaptım ama yoğunbakıma alındığı için emziremedim 20 cc yi geçmiyordu sütüm sonra da tamamen kesildi şimdi yine kaygılanıyorum bu bebeğimdede sütüm olmayacak diye emzirmek istiyorum oğlumla yaşayamadığım ne varsa hepsini kızımla yaşamak istiyorum doğum yaptığımda sütüm olması için ne yapmalıyım önerileriniz varsa bilmek istiyorum yani hamileyken ne yaparsak doğum yapınca sütümüz olur biliyorum stres en büyük etken çok rahat olduğumu söyleyemiycem yine aynı kaygılarım var bu bebeğimede bir şey olacak diye