asyaa15 Kızlar alış verişi son zamn a bıraktım smdi ortalıkda karıstı. Heryer kapandı e bebek civil . Eksiklerim kaldı dısarı çıkamıyorum. Ne zamn a kdr böle dewam eder belli degil. Son bi ay nisan sonu mayıs bası dogum. Benim durumda olanlar naptınız ne ypmyı düşünüyorsunuz ? 😏
sukranaslier asyaa15 e bebeğin internet sitesi pek iyi değil eksik kargolama yapıyorlar internetten al eksiklerini ne zamn açılacağı mechul şu iki hafta açılmayacağı kesin de
Sonayy38 sukranaslier ben alıyorum eksik bir şey yoktu tam gönderdiler dün de yeni sipariş verdim bakalım eksik bişey çıkacak mı🤷🏻♀️
Beyzaharun sukranaslier ben e bebekten hep internetten aldım çoğu şeyi hemde defalarca hiç eksik kargolanma yapılmadı
Merveipekk Bende nette alıyorum çanta almadıysan e bebek de 150 tl anne bakım çantası 65 düşmüş ben aldım sizde bakın derim
sukranaslier Sonayy38 benim görümcem almıştı biberon +emzik + şampuan + birde al pantolon almış e bebekten biberonla şampuanı göndermemişler parayı alana kadar canımız çıktı kabulde etmiyorlar trendyol geri yatırdı 100 tl yi e bebek yine kabul etmedi de trendyol olduğu için saolsunlar yardımcı oldular
asyaa15 sukranaslier ne kdr saçma ya sorumsuxluk. Herzaman görerek alma taraftırıyım ama işte. El mahkum kaldı
Sonayy38 sukranaslier inşallah gelir ya içime kuşku düştü bende işte şampuan çamaşır deterjanı pişik kremi elbise falan aşmıştım inşallah hepsi tam gelir yoksa ugraşamam ben onlarla 😂
Yasemn1 sukranaslier beniö aldığım zıbınlar da eksik geldi aradım farklı paketlerle kargolanmış dediler ama kargo takip nosu aynı idi yarın yine arayacağım
Semiha89 Sonayy38 ben kaç kez e bebekten sipariş verdim hep tam geldi içimiz rahat olsun. Biberon - bez - ıslak mendil - zıbın - 2′li takim - gögüs pedi - pişik kremi - gögüs kremi-burun aspiratörü - tırnak makası vs hepsi tam geldi
Sonayy38 Semiha89 bende dediginiz gibi bu sefer ufak tefek ihtiyaçlarını aldım ona şüpheye düştüm yoksa çok alışveriş yaptım hepsi tam geldi
Bng Benim de fazlasıyla eksiğim var hem kendim için hem de bebek için.mecburen internetten sipariş verilen.umarım sorun yaşamam
Semiha89 Sonayy38 e bebekten nevresim takımı sipariş verdim oda gelir bir kaç gune Siz e bebekten nevresim takımı aldınız mı? Ölçeleri kaç acaba?
Sonayy38 Semiha89 e bebekten almadım ben nevresim takımını englısh home dan almıştım oada 100 e 150 lastikli çarşafı falan vardı
Oooykuuu asyaa15 benimde nisan sonu mayıs başı bir kaç eksiğim kaldı onlarıda internetten halledeceğim başka çarem yok bir çok şeyide erteliyorum malesef 😕
Malina asyaa15 canim bende ayni durumdayim ama bir haftadir basladik internetten siparis vermeye herseyi internetten aliyorum e bebek , kotton, lcwaikiki, ikea fln daha gelmedik kargolarim bekliyorum bakalim