Ceylan06 zararı ben dra sormuştum ilk aylarda çok uzun süre bakmak zararlı demişti 4dkyı geçmemesi lazımmış, sonraki aylarda kalbi de tam oluştuğu için bi zarar söz konusu değil demişti. Tercih meselesi tabi, ben normal kontrollerde çok uzun bakmıyo dr en fazla 2dk. Ama ayrıntılı ultrasonda bakılmalı bence, bakılsın ki bi sorun varsa müdahale edilebilsin