1prens1prensesannesi_ Fnddgll ben N11dem aldım Hunter marka. İndirime girmişti kargo dahil 65.50 aldım
1prens1prensesannesi_ Fnddgll yani henüz kullanmadım ama büyüklüğü vs gayet ideal bence.. N11e bakabilirsin canım ön üç bölme termos yeri arka tarafında yanlara içerde hep gözler var.. Yeterince büyük geldi. Bana
Deleted5544 https://www.hepsiburada.com/prens-bebe-fonksiyonel-anne-bebek-bakim-sirt-cantasi-pullu-p-HBV00000K4ZKB?magaza=Mina%20Tasarım bunu aldım ben, cok kaliteli
Durkayaelmas Fnddgll instgramdan mamma turkiye sayfasindan aldim cok guzel kesinlikle silinebiilir su gecirmez kumas
Fnddgll Durkayaelmas istediğin gibi geldi mi canım instagram riskli geliyor bana niyeyse bide fiyatı nedir