1MinikMucizem 15+2 deyim Soğuk algınlığı yaşıyorum ne icmeliyim nelerden uzak durmaliyim. Tecrübelilerin fikrine ihtiyacım var 😢
Fatovebebegi 1MinikMucizem anason çayından uzak durum çok ıhlamur içmeyin günde iki fincan bardak değil fincan ile kusburnu zencefilli bal nane limon bol bol meyve tüketin yeşil mercimek tavuk çorbası tarhana bunları tükettin
ipekcim 1MinikMucizem bende cok agir grip gecirdim 1ay oldu hala oksuruk var ama digerleri gecti cok sukur. Ben sadece Pekmez su kaynatip icine teryagi koydum biraz o sekilde ictim Ve gun icinde surekli ictigim su limonlu suydu 😊 Tavsiye ederim
1MinikMucizem Deletedmom337 bende günlük içme suyuna nane ve limon koyup içiyorum ama şuan nezle olduğum için şuan o su etki etmiyorum kuzucum 🙈