Kan uyuşmazlık iğnesini 18. Haftada vurdurup sağlıklı bir gebelik yaşayan varmı acaba hafif bir lekelenmeden dolayı iğnemi 28. Hafta yerine 18. Haftada vurdurmam gerekti ve doktorum erken doğum riski olacabileceğini söyledi bebekde bir sorun yok ama bu sözü beni endişelendirdi … 😐