beriliceannesi Kızlar aşırı düzensiz Doğum sancılarım var. 38. Haftadayım. Bir doğum belirtisi olmadığını biliyorum. Ancak geçmesi ya da azalması için ne yapabilirim ?
sevde18seker beriliceannesi yalancı sancı onlar çok takılmayın ben 39+6 dayım ve hala o düzensiz yalancı sancıları yaşıyorum 😕
beriliceannesi sevde18seker sabah 6dan beri var doktora gittim açılma yok ama sürekli sancı var dayanamıyorum 😔
MCY Sıklığını takip edin 10 dakikadan daha kısa sürede ağrınız olursa doğum belirtisi olabilir beriliceannesi