Pnrbtr Ebru hanımdan çok çok memnundum hiç değiştirmeyi de düşünmüyordum ama yılbaşından sonra muayane ücretini çok arttırdılar, aylık yaptırdığımız kan tahlillerinden ücret almıyorlardı şimdi almaya başladılar . Ebru hanımın ultrason cihazı eskiydi sadece siyah beyaz bakabiliyordu . En son gittiğimde cihazı tamamen bozulmuştu doğru düzgün bakamadı bile yarın yapılacak dedi . Ama diğer doktorların makineleri yeniydi . Ben de aynı ücreti verip bebeği renkli görmek tabiki de istiyordum . Bunun haksızlık olduğunu düşündüm . Pendik medipol hastanesi de yeni açılmış fiyatı da uygundu bir de orayı deneyeyim dedim makineleri yeni , tertemiz sakin , doktordan da memnun kalınca medipole geçtim açıkcası . Yoksa ebru hanımı bırakmak aklıma bile gelmezdi 28. Haftada ayrıldım bezmialemden .