Damlaaaa60 32+1 günlük hamileyim. Dün kontrolüm vardı. Ben 20 kilo aldım ve bebeğim de fazlaca almış doktor diyetisyene yönlendirdi. 3 buçuk hafta falan önden gidiyor. Normal doğumu sezeryanı her şeyi zorlaştırır dedi doktor. Başına gelen var mı 😔😔
ozlem_sngl Damlaaaa60 aynı sıkıntıyı yaşadım sadece 2 hafta diyetle normale döndü sayılır cnm 1 ay vardı bizimde 10 gün önce gidiyo sadece simdi
01adaa kac kilo bebgn cnm bende 32 haftalkkn gittm 15 kilo almsm doktrm bnada cok kizdi iyi degl bukdr almk hamilk zehrlenmesi olr dedi bnda
Damlaaaa60 01adaa ben 80 kiloyum şuanda 😁 bebeğim de 2400 gram olmuş.. Sizin bebeğiniz kaç kilo acaba
Damlaaaa60 ozlem_sngl çok sevindim bunu duyduğuma baya üzülmüştüm çünkü😊😊 teşekkür ederim. Birde benim diyetisyenim ara öğünde muz ye dedi. Muzda bebepe kilo aldırıyormuş ya siz de yemişmiydiniz acaba diyet yaparken.
ozlem_sngl Damlaaaa60 ben diyetisyene gitmedim açıkçası kendi diyetimi kendim yaptım ekmeği azalttım tatlı hamur türünü azalttım bol limonlu salata yoğurt yedim yemeklerin yaninda meyve suyu falan icmedim doymadım çoğu zaman geceleri falan baya acıktım ama tuttum kendimi yoksa yani çok fenaydi büyüme hizi şeker yoktu ama şeker var sende diye sinir ediyolardi
Damlaaaa60 ozlem_sngl Bende şuanda ekmeği ve tatlıyı kestim. Daha fazla su içmeye dikkat ediyorum birde diyetisyenke liste yaptık onun çerçevesinde hareket ediyorum. Umarım benimi de normal haftasına döner 🙏🙏 bazı insanların beyni ile dili arasında süzgeç yok galiba takılmayın millete😊😊 bebişlerimiz sağlıklı olsun da 🙏❤️