Merhaba arkadaşlar geçenlerde bi post açmıştım bebeğimin beyninde 6.7 milimlik kist oluşmuş diye dün kontrole gittiğimizde kist büyüme yapmış 7.9 milim olmuş bize başka bi doktora yönlendirdi başına böyle bişey gelen var mı ilk gebeliğim çok tedirginim 27 +4 günlük bu arada bebeğim