derya9589 Arkadaşlar yarın tetanozun ikinci dozu var ve olaylar böyle olunca sağlık ocağına gitmekte tedirginim vurdurmayan oldumu ikimci dozunu ya da biraz daha geç vurulsa bir sıkıntı olur mu
gmzee_90 derya9589 Dün yaptırdım ben maskeni tak gel zaten tek tek alıyoruz dedi ebe ben yaptırdım valla yanlız odaya değil bildiğin sağlık ocağına tek tek alıyorlar insanları sen bilirsin ama git derim o yüzden.