AtaMommy ben 21. haftamdayım normalde göbek deliğimin oralarda hareket ederdi ama şimdi daha aşağıda hissediyorum vajinadan çıkıcakmış gibi dün detaylı ultrasonumuz vardı kafası yukardaydı ayakları aşağıda olduğu için mi öyle acaba
SnmTt AtaMommy evet ayaklarını oynattıkça acıtır😑 ama bu daha hiç bi şey korkutmak gibi olmasın😂 büyüdükçe hareketleri çok daha can yakıyo hele vajinaya baskısı felaket😶 ama can acıtması bile seviliyo🥰🙏🏽
Meralvedat Bende sürekli orda hissediyordum hatta korkuyordm orda hissedince ayakları aşağıda oluyor öyle olunca
AtaMommy SnmTt o hareket etsinde benim canım yansın önemli değil valla 1 saat hissetmeyince içime kurt düşüyo zaten hemen çikolata yiyorum 😂 şuan acıtmıyor ama normal mi diye sormak istedim
SnmTt AtaMommy normal tabi hareket etmesi en sevdikleri şey doktorların😌 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🙏🏽