Arkadaşlar 38+1 deyim dün kontrolde nst ye girdim sancım çıkmadı. Doktor acil çıkmış o yüzden açılma kontrolü yaptıramadım sadece bebek çatıda demişti. Açılmam var mı yok mu nasıl anlarım? Tekrar hastaneye gitmek istemiyorum doğuma kadar ortalık malum.