1prens1prensesannesi_ bnmkini eşime bnzetseler keşke eşimin ufak kardesi var sürekli onunla karşılaştırıyorlar Tuana da böyle olck halasına cekecek bunalıyorum ni defa dersin bitr sürekli sürekli olunca insan geriliyor kız kardeşi de eşimin 8 yasında küçük daha ama bn karşılştrma yapılmasını doğru bulmuyorum keza aynı şeyi ailem yapsa açık açık söylerim yapmayın diye üzülüyorum eşime üstü kapalı anlatmaya çalışıyorum bazı şeyleri , yeni bişey alsam hmn elinde mesela eşimin kardeşinin kızıma özel özenle alıyorum elliyor sürekli bişey diyemiyorum ilk çocuk ilk heyecan insan heves ediyor düşünün biberonda bnde süt içebilir miyim demişti yıkama küvetnde bnde yıkanıcm 🙄🙄 zaten hamilesin stres var eş yok yanında bunalıyor insan sabır diyorum kayınvalidem en azından anlayışlı kıskançlık yapmasın diye su anda pek bişey demiyor bakalım doğunca bebişim nolck 😘😘