Bende göğüs büyümesi gaz sorunu ve sık idrar dışında başka bir belirti yok. Kahverengi akıntımda progestan ile bitti. Sanırım yerleşme kanamasıydı. Doktora 31 Mart gidicem. Erken gidip keseyi görmeden dönmeyeyim dedim. Önceden gittim 2 kez. Şimdi vüris var.