matrushka Kızlar sakıncası var mıdır? Çook severim hazır idari izin artı doğum izni filan işyerinden 5-6 ay uzak duracakken kına yakayım diyorum elime.
Mutlu2005- matrushka bende geçen gün yaktım iki elimede 37 haftalıkta hamileyim bence sakıncası yok bildiğim kadarıyla
MCY Ben geçen gün sağ elime yaktım 😊 bir zararı var mı yok mu bilmiyorum lakin ne gibi zararı olacak ki kimyasal içermiyor sonuçta ☺️🦋