Doktorum 65 yaş üstü ama Saglikcilarda yasak yok dendi.doktorum izine ayrılmış dendi 35 haftalığız ve kendisine çok güveniyorum. Tam doğuma yaklaşmışken böyle birşey olması birde kontrollerimin sıkıştığı zamanda çok üzdü çok strese girdim. Cumartesi son kontrolume gittiğimde de hiçbirşey söylemedi. Yarın bi arayım ulaşabilirsem benim yeni bir yol izlemem gerekli 29 nisanda sezeryan günüm var ama hadi Erken olursa doğumum ne olacak yada kontrollerini kim takip edecek kafayı yemek uzereyim