Merhaba kızlar 🌺
Crp:17,5 idrar yolu enfeksiyonum var az derecedeymiş antibiyotik kullandım enfeksiyon düşmüş ama crp düşmemiş. Doktor çok tedirgin oldu ama internette gebelikte yükselebileceği yazıyor. Su sızıntım yok, geçirdiğim bir hastalık yok grip, diş iltihabı vs. sadece ishal var 20 gündür. Başına böyle birşey gelen var mı yada bir fikri olan? Açıkcası benide tedirgin etti doktorum çokta yüksek değil ama ☺️