Anneler merhaba öncelikle affınıza sığınarak soruyorum. 23hafta5 günlük hamileyim fakat büyük abdestimi yaptığım sırada yeşil olduğunu koyu yeşil olduğunu farkettim buna hafifte ishal eşlik ediyor. Acaba kullandığım kan ilacı ve vitaminlerdenmi. Ama karın ağrım felan yok çok şükür sizce normalmi