Vforvandetta 10. haftamda ben de yaşadım öncesinde hiç bir şikayetim yoktu her şey yolundaydı, hafif gaz sancısı gibi kramplar girdi karnıma sonrasında orta şiddetli kanamam oldu şok oldum kesin düştü diye gittik hastaneye bi gece yattım progestan verdi sabah akşam, kanama alanı var düşük tehlikesi yaratıyor dedi, 20 gün rapor verdi yatmaya çalıştım 1 ay sonra tamamen yok oldu kanama alanı şu an 27. haftadayım, korkmayın bebek sağlıklı ise düşmüyor kolay kolay, ben çok ağlamıştım boşuna ağlamışım.Geçmiş olsun umarım bi am önce düzelir.