Burda anlatayım benim ikinci gebeliğim Bi tane oğlum var çok rahat gebelik geçirdim.. Şuan da da çok rahatım.. Hep diyorlar ki buda erkek gebeliğin rahat geçiyorsa erkektir.. Mide bulantım filan yok yani yine.. Mrk ettim sizin gebelik ler nasıl geçti.. Mide bulantısı ağır geçenlerin geneli kız olup rahat hamilelik geçirenlerin erkek bebişleri mi olucak.. Ya hiç önemli değil kız erkek zsten önceliğim sağlık ama merak ettim açıkçası