Bestepe 5+6 haftalık gebeyim ama mide bulantılarım oluyor azaltmak için neler yapabilirim deneyip işe yarayan varmı 🤔🤗
emineumut17 Bestepe ben de 6+2 oldum benim de çok kötü bulanıyor baş dönmesi baş ağrısı bugün doktoruma gitmiştim kontrole olması çok normal dedi çok yağlı çok baharatlı şeylerden uzak dur canım mesela ben şu anda marul ve soğandan tiksindim. Sürekli yediğim için oldu herhalde dikkat et yani kendine
Fulyag Bestepe Soğuk süte türk kahvesi koyuyorum sıcak suya zencefil limon koyup içiyorum limonlu soda da işe yarıyor onun dışında çalkalanıp duruyorum 🤦🏻♀️
Ayse2804 emineumut17 bende yarın 6+2 olcam inşallah kalp sesini duydunuz mu ben perşembe yada cuma gitmeyi düşünüyorum da erken mi acaba
emineumut17 Ayse2804 bence erken çünkü benn bugün gittim doktorum haftaya geldiğinde kalp atışını dinlicez demişti ama yine de siz bilirsiniz 🙏
sevo52 18.haftadayım şuan sadece sabah uyanır uyanmaz kusuyorum. İki hafta öncesine kadar ne yesem çıkarıyordum. Prilam dr kullanıyorum az da olsa etki etti. İlk üç ay hiç birşey yiyip içemedim nerdeyse. Ne yaparsam yapayım çektim. İnş çok zorlanmazsınız☺️
Bestepe sevo52 bende şuanda hiç bişey yiyemiyorum doğru düzgün sürekli kuscak gibi hissediyorum kusuyorum da😏
sevo52 Elifdoan ilk zamanlar sabah öğle akşam aç karnaydı. Şimdi gece yatarken iki tane sabah bir tane olarak içiyorum☺️
Elifdoan sevo52 bende kusmaktan duramıyorum artık mecburen bende baslicam galiba teşekkür ederim canım