Selam kızlar, son günlerde hepimiz sıkıntılıyız stresliyiz malum. Bebeğim 23 haftalık fakat bu son 3-4 gündür sanki hareketleri böyle güçsüz gibi geliyor bana evde sürekli bişeyle uğraşıyorum acaba çok uzanmadığım için mi farketmiyorum veya hissetmiyorum? Bu durumu yaşayanınız var mı? 😔 hareket var ama sanki güçsüz gibi geliyor artık iyice bozuldu ruh sağlığımız zaten😢