Kızlar bugün rahim flmi çektirdim ve bana doktorum sağ tüp kapalı sol tüp çok kolay bi şekilde açıldı dedi yumurta takipi olucak dedi sağ mi sol mu yumurta gelişiyor diye bakılacak dedi sizde bu durumu yaşayan varmı ? Çok üzüldüm nasıl geçiricem bu durumu bilmiyorum 🤷🏻♀️