Kızlar merhaba 24+2 günlük hamileyim 20. Haftamdan beri bebeğim çok hareketliydi hatta son zamanlarda elimle dışardan bile tekmelerini hissedebiliyordum. En son cumartesi akşam oynadı normalde geve yatarkende oynardı hiç oynamadı bugün pazartesi oldu hala bi oynama yok. Sabahta çok halsiz böyle aç mışın gibi elim ayağım titriyordu ama yemek yedim karnım tok ilaçlarımı içtim neden böyle oldu anlamadım. Karnım şuan boş gibi geliyor bebeği dokunduğumda hissedemiyorum. Çikolata yedim süt içtim yine yok . Bu durumu yaşayanınız var mı normal mi anlamadım ben mi hasta oluyorum bebek etkileniyor yoksa bebek mi hasta ben etkileniyorum