Minik_fasulyem35 11+2 haftalığım dün akşamdan beri başım felaket bir şekilde ağrıyor. İlça kullanma taraftarı değilim ne yapabilirim yardım edin
Hazalperi Minik_fasulyem35 valla dünde ben öyleydim kafama buz torbası koydum enseme koydum eşime masaj yaptırdım biraz fayda etti ama geçmesi uyuduktan sonra geçti ancak
Byzb1 Minik_fasulyem35 sorma sabah beri ölüyorum resmen geçen de yaşadım acillik oldum gece . Şimdide bu olaylardan gitmemek için sıkıyprum kendimi ama beynim durucak gerçekten yapabilecek bir şeyimiz varsa bilen söylesin bu çok kötü bir ağrı 😕😕
Gamzedngdn Minik_fasulyem35 benimde vardı o haftalarda ne yapsam geçmedi tansiyon ölçtürmeni tavsiye ederim buna bağlı olabilir ama bende kesin çözümü vikis sürmek oldu 10 dk da kesiyor denemeni öneririm 🌺