Bayanlar bugun şeker yüklemesi yapıldı. İlk basta korkarak içeceği açtım burada bazı kişiler tadının çok kotu oldugunu soylemişti. Ama bence hiçte kötü değildi. Benimki elmalıydı. Ve hıc zorlanmadm içerken. Şeker yuklemesı yaptırıcak olanlar aklına takılmasın hiç içilmesi zor bişey değil. Ben içtiysem bence herkes içer 😂😂
Buarada sonucum da çıkmış sizce şeker varmı. Doktorumla henüz irtibata geçemedim. 