Deletedmom269 Merhaba kızlar, 4+5 te ultrasonda keseyi gördük ama henüz bebek görünmüyor dedi doktor. 2 hafta sonra gel dedi kalp atışı icin. Acaba bebeği kesede ne zaman görmeye başladınız? Bana yardımcı olur musunuz bu konuda .
Maviabdulkadir56 Deletedmom269 5 hafta 3 Deletedmom269 şuan bebeği görmem için çok erken 6 haftada kalp atışını rahatlıkla dinleyebilirsin
brnr09 Deletedmom269 ben karından 6. Haftada keseyi gördüm, 8. Haftada bebeği gördüm ve kalp atışını duydum 😍😇
zeyzey95 Deletedmom269 5+5 de karından kese gözüktü 6+5 de karından kese yolk kesesi gözüktü vajinalde bebek ve kalp atışını gördüm
Ozgek Canm bende 5.haftada keseyi gördüm 6.hafta bebeği kalbini duydum çok sukur hiç beklemyrdm inşallahh haftaya duyarsın heyecanliii gözyaşlarni tutamiyorsun allah hepmize nasip etsn kucağimiza almayı ılk 3ay tehlikeli diyorlar
Betulbekil Deletedmom269 bende 5 haftalıkken keseyi gördük 10 gün sonra kalp atışı için gel demişti doktor araştırması yaptıgım için geç gittim ben 9.haftada gitmiştim ayakları falan oluşmuştu
Wonderanne Deletedmom269 6da gördük ikisini de ama göbek bölgem yağlı olduğu için boyunu ölçemedi 6+5te boyunu da ölçtü