37+4 olduk bizde. Artık çok ağırlaştım hiç ayağa kalkmak istemiyorum. Gece sancım olunca eşime söylüyorum uyandırdım diye kızıyor😐 Doğumdan korkuyorum. Az az suyum geliyor gibi evham yapıyorum. Bebek doğunca nasıl bakacağım diye düşünüyorum. Sadece Fiziksel olarak değil psikolojik olarakta sallantıdayım😊