Ben de medela swing var. Arkadaşımın önerisi ile başka bir arkadaşım hediye aldı, daha kullanmadık ama. İnşallah memnun kalırım. Bunu almasak lansinoh tekli alırdım ama. Bütçe meselesi biraz. Ablam lansinoh kullandı memnundu. İkili almak mantıklı değil bence sonuçta durduk yere süt sağmayacağız. Çocuk Bi tarafı emecek diğer tarafı sağacağız. Diğer tarafın çoğunu bebeğimiz (inşallah) bitirmiş olucak. Bana tekli seçeneği olan markaların ikili alınması mantıklı gelmiyor.