Ayse16 çekirge doruğa git yıldırım doruk berbat bir hastane hiç tavsiye etmiyorum ha devlet hastanesi ha yıldırım doruk ikiside aynı kadın doğumcuya gittim daha önce şikayet ettim özür dilediler ama geçti arkadaşımda onların yüzünden düşük yaptı Hiç gitme oraya hayat hastanesi çok güzel diyorlar en uygun fiyatı o veriyormuş türkiyede