Serife3304 yildiz23 maalesef bende de var mide yanmam hiç geçmiyor zaten ama bugünlerde bulantım da var 🤦♀️ Geceleri benim de ağzıma mide suyum geliyor sürekli dönüyorum uyurken ve her dönüşümde belimden zor dönüyorum 😔
Kbr_71 yildiz23 benim 3 4 günden beri böyle son ay acaba ondan mı kanım 10.8 düşüklüğünden mi yada çalışıyodum 1 haftadır evdeyim ondan mı çözemedim yani:)
yildiz23 Kbr_71 evet şu ev meselesi de olabilir genelde derler ya kendinizi çok dinlemeyin hasta olursunuz 😀😀
Bgm_01 yildiz23 34+6 oldum vala her yerim ayri agriyor yürümekte zorlaniyorum ne uyku var ne baska bisey daha 1 ayim var nasil gececek onu düsünüyom
Bgm_01 Yemekten sonra midem tas gibi oluyor ayrica kabizim mide yanmam var belim ve cat agrim var herkes üsüyor ben sıcaklıyom daha sayimmi 😂
Kadert yildiz23 34 oldmm bende aynı durumdaymm midem okadar sıkıntı değilde yatmak otrmak hepsi sorn yanlarm açıyo artıkk ağrıyı geçtimmm .en zor zamanlarmız sanırımm
Toprakkkk yildiz23 ben de 35 haftalık oldum yaklaşık üç dört haftadır söylediğiniz şeylerin çoğunu yaşıyorum ben de🤦♀️
Ecegul yildiz23 mide şikayetleri icin doktorum rennie duo şurup önerdi. İyi geldi. O tarz bisey kullanabilirsin doktoruna.sorup