Yvz02 merhaba canım hiç gebelik belirtim yokken yaşadım ve doktora gittim zararsız olduğunu söyledi fakat smear testi yapmak istedi sonuçlarım temiz çıktı çok şükür ve O süreçte 5 haftalık gebe olduğumu Öğrendim ilginç bir şekilde siğiller kendiliğinden gitti. Sonrasında doğumum icin başladığım doktorum HPV testi yapmak istedi normal doğum istiyorsak rahim içinde bunlardannolup olmadığından emin olmalıyız dedi cunku benden eşime geçmişti. O test sonucu da taşıyıcı olarak cıktım fakat oran sınırın da altında kaldığı icin normal
doğumuma bir engel olmayacağını söyledi.
Her doktora güven olmuyor 2 doktorumdan da memnun kaldım ben. İyi araştır bazıları işin kolayına kaçıp normal Doğum yapamazsın Muamelesi yapıyor
tekrar geçmiş olsun 😇