Zaten idari izinliyken çalışabilir raporu olur mu ki? Ben mesela 37ye kadar uzatmak istiyorum, doğumdan sonrasına aktarabilmek için. Ama Temmuzdan itibaren zaten fiilen çalışmıyor olacağım, aldığım çalışabilir raporunun önemi var mıdır? Nasıl olacak bilmiyorum 🤦🏻♀️