Yeloturko Bu hafta randevum vardı, fakat doktorum virüs nedeniyle kliniği kapatmış, banada ikili değilde 4lü tarama yaparız dedi. Sizce ne yapmalıyım yardım edermisiniz🙏🙏
Yeloturko Nuruminci en azından risk grubunu öğrenmiş olurum tabiki bebeğimi aldırmam herşey allahtan ama bir engeli vs var ise buna alışırım ve bebeğim için hangi eğitimler var işe hazırlıklı olmak için öğrenmiş olurum
Nuruminci Yeloturko hamdolsun şimdiye kadar bir sıkıntı olmadı ögrenıpte bır ayı kendime zehir etmeyi istemedim Rabbım den gelen hersey tabiki razıyız
Yeloturko Nuruminci zehir etmek farklı bi kafa 🤔 doğduğunda o psikolojiyle lohusalıkla şok yaşamak daha mı iyi acaba
Nuruminci Yeloturko ben tercih etmedim yaptırmayı ama siz bilirsiniz hakkınızda hayırlı umarım bebişinizi saglık bır sekılde kucagınıza alırsınız
Rumit Bu tarz testler dünyanın bi çok ülkesinde yapılmıyor. Yakın bi tarihte burda da yoktu. Bunları yaptırmanın hem bedensel hem ruhsal bi faydası olduğunu düşünmüyorum. Hele bebeği aldırmayacaksınız. Kaldı ki %100 doğruluğu yansıtmıyor. Bi ihitmal için ikili ardından üçlü dörtlü sonu yok. Hamilelik bununla geçecek zaten. Her şeyin Allahtan geldiğine iman ediyorsak zaten başımıza geldiğinde bu bilinçle tepki veririz. Şahsi fikrim tabii.