Kızlar yarn bebegimi kucagma alicam inşallah 38+3 haftaligim.. Yurtdisindaym ve burda virus sebebiyle normalde 31 mart olarak planlanan sezeryanim 25 marta cekildi.. Dha fazla risk artmadan hastaneler dolmadan doktorum alalm dedi, sizden dua istiyorum kimin duasi kabul olur belli olmaz saglkli bseklde dogumum olsun bian once evime doneym hcbsey bulasmadan :( burda normalde sezeryan olanlari 3gun yatiriyorlar hastanede, ben bian once cikmak istediğimi soledim doktorum kendini iyi hissedersen wc olayi fln rahat olursa ertesi gun cikabilrsin dedi hemen toparlayanlar oldumu ilk oglumda cok zorlanmstm ayaklanamamstm hemen, tavsiyelerniz varmi cok tsk ediyorum simdiden