EzgiCan_ Hale0133 biz iki hafta önce gitmiştik 900 gr dı. Bu hafta sonu bir daha gidicez kaç oldu bakalım oğluşum. artık 2 hafta da bir gidicez sizin nasıl kilosu? Sizi de 2 hafta da bir çağırıyor mu doktorunuz
Gul-08 Hale0133 27+0 oldum ben de bugün, 10 gün önce 850 gramdı haftaya tekrar gideceğim kan uyuşmazlığı iğnesi için, aslında çok sık gitmek istemiyorum malum virüs, bu gidişimde soracağım uzun bi süre gelmesem olur mu diye
Hale0133 EzgiCan_ ben yarın gidecem ama 2 haftaya Bi gitmem heralde malum virüs dolayısıyla günlük hareketlerini takip etmeyi düşünüyorum
Aysegulgorkem 26+5 kızlar tam 27de allah izin verirse kontrolüm var cokk ağrılarım var sancim oluyo vajinaya baskı oluyo sizdede oluyormu
Hale0133 Aysegulgorkem bazen bende de vajinaya acayip Bi baskı oluyor da en son gittiğimde doktora sormuştum bebek ters duruyor yani makat geliş şeklinde durduğu için öyle oluyor demişti
Gulchinn Hale0133 ben virüs yüzünden gidemiyorum.Üstelik kontrol edilmesi gerek şimdilerde.Göbeğinde şiş var,büyüyüp büyümediğine bakılmalı her ay..Kan seviyem de çok düşük,her ay bakılması lazım.Allahım hepimizin bebeklerini korusun İnşAllah.
Hale0133 Gulchinn aynen ama mecbur gitmem lazım 1 aydır gitmiyorum Allah’a emanet artık önlemimizi alıp gidecez 🙏🏻
Gulchinn Hale0133 evet.Ama ben başka şehire geldim,doktorumun olduğu şehir başka,yollar kapandı diye gidemiyorum(.Sen de dikkat et.
ruveyda98 En son 23 haftamda gitmiştim 736 gramdı 26+5 olduk ama gitmeyi düşünmüyorum uzun bir süre hareketleirni takip ediyorum
Irazca35 Hale0133 Bende dün gittim mecbur kansızlık olduğu için damardan takviye yapıldı birde karın üstü bölgemde ağrı vardı 27+2 1135 gram 35 cm olmuş kızım ♥️ Nstye bağladı dr her ihtimale karşı sancı çıkmadı herşey normal deyince rahatladım tabikide can taşıyoruz mecbur olmasakta gitmesek keşke ama hamilelikte öyle olmuyormuş 🤷🏼♀️