Selam anne adayları, geçen haftaki dr. Kontrolunde bebek beredeyse 3 bucuk kilo çıktı. Biraz hata payı olabilirmiş. Normalin üzerinde olduğu için endişelendim biraz. 39. Haftanda alırız 4200 falan olur dedi. Sezeryan yapıcakmış. Normal doğum olamıycak. Sorun olmaz insallah. Normalin dışında bebek kilosu ya down falan değildir di mi? Lütfen sorularımı saçma bulursanız dalga geçmeyin🙂 bu aralar böyle😎