[silindi] valla güzel geçti diyemem 😒 ilk 4 ay kusma bayılma koku hassasiyeti aklına ne gelirse hepsini yaşadım 😀 5-6 ay böbreğimde taş oluşmuş onun sancısını çektim bayağı hergün hastanedeydim 😀 şimdi de çok ağırlaştığım için bel ağrısı ve huzursuz bacak sendrumu yaşıyorum :(