Maddiyat açısından bişey diyemem ama benim de ikili testimin güzel çıkmasına rağmen gideceğim. Eşimi bu virüsü bahane ederek işten çıkardılar, ben idari izinli olarak evdeyim ama sırf önemli diye birkaç hafta önceden parasını (800 tl 😑) ayırmıştık. Perşembe günü kısmetse tüm önlemlerimizi alıp gideceğiz. Hastanelere fiyat araştırıp gidebilirsin. Burda 50 tl’ye gideni bile gördüm ben. Radyolog bile olsa baksın bence