Gzdnce durana kadar bekleyin bence, şimdi doktorlar ne derse yaptırmak mecburiyetinde hissediyoruz doğal olarak çünkü onlar bunun eğitimini almış insanlar ama bazen anneler keşke bekleseydim diyebiliyorlar aradan yıllar geçse bile, vicdanen rahat olmanız için beklemenizi tavsiye ederim canım, tabii tamamen size kalmış tamamen