anneadayi_ ben birkere alışveriş yaptım ondan da pişman oldum,daha hiçbişey almam.çok geç geldi ürünüm, çağrı merkezine bağlanmıyorsun bağlansan da çözüm olmuyor, yalanlar söylüyorlar. Sitedeki canlı destek hattı hiçbi soruna ömzüm bulmuyor. Onkadar pişman oldum ki üye olduğuma onkadar olur