Merhaba anneler, ben 18 hafta 2 günlüğüm, Allah’ın izniyle kızım olacak, benim ilk gebeliğim olduğu için bebeğimin hareketlerinin tam olarak nasıl olduğunu bilmiyorum. Böyle sağ tarafımda çoook yavaş bi şekilde bişey sürünüyormuş gibi hissediyorum. Balık kayması dedikleri o mu oluyor bilemiyorum. Acaba çatlıyor da onun hafif acısı mı bilemiyorum da, bebeğim mi kıpırdıyor yoksa klasik hamilelikte olan şeyler mi bilemedim. Siz nasıl hissettiniz ilk veya nasıl olması gerekiyor? Birde ne zaman tekme yerim acaba onu da merak ediyorum :) teşekkürler, Allah hepimizin çocuğunu kucağına almayı nasip etsin inşallah sağlıklıca 🙏🏻