Merhaba
Ben yurtdisinda yasiyorum. 12 yasinda bir oglum var. Sonrasinda düsüklerim oldu ara ara. Bir süre ara verdikten sonra tekrar hamile kalmaya karar verdim bundan 4 sene önce. Fakat korunmayi biraktiktan sonra 1,5 sene hamile kalamadim. Temmuz 2017 de ilk defa asilama tedavisi yaptirdim ve ilk asilamada hamile kaldim. Bebegim 12 haftasini doldurdugunda düsük olmamasi nedeniyle cok mutluyduk! Fakat bebegimde trisomi21 (down sendromu) saptandi. Bu durum sorun degildi, Rabbimden gelen bu mucizevi varlik her haliyle kabulümdü! Daha büyük sorun ise önümüzdeki zamanda ortaya cikti. Bebegimin kalbi cok zayifti ve her an kaybedicektik. Acil müdahaleyle gebeligim 4,5 aylikken sonlandirildi hayati tehlikem acisindan. Bu durumu atlatmam cok ama cok zor oldu! Istegim disinda zorunlu kürtaj olmak zorunda kaldim. Uzun süre pisikolijik destek ve tedavi gördüm bu olayin ardindan! Gecen sene Ilkbaharda yine asilama tedavisine basladim. Melasef 3 asilamada basarisiz oldu. 2 tanesini yerlesemeden kaybettim ve sonuncusu tutmadi. Yazin 2019′da Ankara da özel bir tüpbebek merkezinde tüpbebek tedavisine basladim. Fakat tüm tahliller bittikten ve tam uygulama basliyicakken vazgectim. Cok yorulmustum ve artik bir kaybi daha kaldiricak gücüm kalmamisti… Artik bu konuyu noktalamaya karar verdim. Rabbime sükürler olsunki bana Oglumu nasip etmisti zaten! Buna sükrediyorum ve hayatima 3 kisilik bir aile olarak devam etmeye karar verdim…
Derken;
gecen ay bir mucize oldu ve yaklasik 3 hafta önce hamile oldugumu ögrendim! O an yasadigim duygularimi tarif etmem ne mümkün… Gözyaslarina boguldum sevincten hatta inanamadim! 2 haftadir kontrollerim yakin araliklarla devam ediyor. Tam hersey faekli olicak bu sefer kendiliginden oldu, Rabbim bana bir sans daha verdi derken; her gün 1-2 kere ufak kanamali lekelenmem oliyor 1,5 haftadir. Daha kötü su an 7 hafta 2 günlük hamileyim ve henüz bebegimin kalp sesini duyamadik. Doktorum fazla korkutmamaya özen göstererek beni her duruma hazirmalaya calisiyor. Kontrollerde icerden kanama varmis ama cok sükür rahim etrafina ulasmadi simdiye dek. Yinede büyük risk var su anda düsük acisindan. Kanamalar düsük habercisi olabilirmis ve buna karsi hicbirsey yapamiyorus! Elimden gelen tek sey bol dua edip bebegimin benimle kalmasini dilemek… Dün yine bir gelisme kaydedemedik kontrolde. Cuma günü bir cok sey cevabini bulucak. Umarim Rabbim cuma günü bebegimin kalp atislarini duymayi nasip eder bana!!!
Yasadigim olumsuz gebelikler sonucunda suanki gebeligimi cevremde kimseyle paylasmadim. Bu yüzden bu konuyu burda paylasmak istedim. Belki aranizda benzer bir durum yasanis olanlar vardir. Belki sonu mutlu biten durumlar…