Ya kızlar bende öğrenemedim 14+5olduk geçen hafta kontrole gittim öndeki yüzde doksan kız ama arkadaki kıkpır kıpırdı yüz üstü pozisyonundaydı doktor göremedi bide arkadaki bi hafta geriden geliyo dedi gelişimi perşembe günü tekrar kontrolüm var inşallah öğreniriz bizde birde bişey sorucam cinsiyeti öğrenmeden önce rüyasında gören varmı