nillayy_er Merhabalar hamileliğimin 11. Haftasındayım son bir haftadır bulantılarım ve kusmalarım arttı sürekli midem bulanıyor sizce bu normal mi ? Konu hakkında deneyimli olanlardan bilgi beklemekteyim 😰
gamzecansel nillayy_er gayet normal hatta şiddetinin artmaya başladığı haftalar. 24 haftalığız halâ prilam dr içmezsem deli gibi kusuyorum. ve doğuma kadar da kullanacağım bu gidişle. sen de korkma yani gayet normal 🍀
Asel21 nillayy_er normal canm benim de çok şiddetli mide bulantılarım vardı dr’umun bulantı için verdiği ilacın faydasnı hiç görmedim ilk 3 ay çektim ondan sonra da geçti şükür.
Sezen95 nillayy_er öncelikle geçmiş olsun 🙏 gayet normal ama doktorunun tavsiyesinde ilaç kullan yoksa vücudun susuz kalır ben 32 haftalığım hala kusuyorum 😔
burcu2600 bende zofer kullanmistim simdi gecti ihtiyac duymuyorum cok sukur ins kimsr hamilelik boyunca yasamaz zira hayati zehir ediyo kusma bulanti
RanaaT nillayy_er normal kuzum o haftalarda ben sabah 5 te bile kalkıp kusardım banyo bile kokardı bana o kokuyla hop tuvalette bulurdum kendimi. Bunu doktora söylemelisin ve ilaç veriyor. bana o ilacı 14 haftamda kesti 16 17 haftadan sonra geçiyor az da olsa oluyor işte sabırr 🤗
Kezosirac nillayy_er valla bu buluntinin hic bir caresi yok malesef. Hele midenizle ilgili bir rahatsizliginiz varsa reflü gastirit vb biraz daha uzuyo benim 1. Cocugumda 9.ay bulandi hastaneye doguma giderken bile istifra ediyodum 😥😥😥😥. Simdi 2. Cocugum 14 hafta oldum hala gecmedi sadece duruma alismaya çalışıyorsun