Kızlar meehaba ben 35. Haftamdayım dünden beri karnım sert ve ara ara sancılar falanda oluyor ama öyle kanlı yada yoğun akıntım falan yok magnezyum olarak magosit kullandım 26. Haftamdan itibaren bitti doktor yine yazdı acaba şuan yine kullansammı bu virüslerden kontrolede gidemiyorum kullansam bi zararı olurmu diye düşüncedeyim 🙄