Glsm3553 Ayad36 bende de karinda sertlesme toplama oluyor magnezyum hic kullandinizmi doktor bana oyle bir ilac vermedi
Ayad36 Glsm3553 magnezyumu kramplar için verdi kullanıyorum kimi doktorda siz söylemeden vermiyor, ama karın sertleşmesini geçirmiyor
Leyla508 Glsm3553 magnezyum içmedigim günler dahada artıyo toplanma hergün içiyorum tablet suya atıyorım eriyor
hulyatkknt Glsm3553 bazi doktorlar önlem olarak veriyor magnezyumu benim mesela gece bacağıma kramplar giriyordu doktora söylemeden 23. Hafta muayenemde magnezyum da başlayalım dedi. Siz doktorunuza sorun isterseniz.
Canireem Glsm3553 benim 32den beri oluyordu ama bu kadar sık değil tabiki magnezyum da çok nadiren bacağıma kramp girdiğinde kullanıyordum ve 1 aydır da hiç almadım zaten
Ayad36 Glsm3553 evet canım bacak krampları için kullanıyorum kan ilacı gynoferro sanol bide omega 3 ilacı fenix kullanıyorum
Glsm3553 Ayad36 bende kan ilaci decavit omega 3 kullaniyorum decaviti kullanip biraktinmi yoksa hic kullanmadinmi
Duyguhira 37+5im 32 haftadan bu güne sertlesmedigi bir gün hatırlamıyorum sırt ağrısı da cabası ne oturabiliyorumne yatabiliyorum bu da beni çok yoruyo uykuyu unuttum resmen 1.5 aydir
mervik21 Duyguhira bende 372 hastalığım aynen anlattığın durumdayım bide karnımın üst bölgesinde dayanılmaz ağrılar oluyor alt bölge de olsa anlatacam hani yalancı sancidir diyecem ama üst tarafta oluyor
Ask_H HappyMom 34 haftalığım genelde sertleşme oluyor karnımda hindistancevizi yağı sanki biraz iyi geliyor gibi masaj yaparak karnıma uyguluyorm
mhtp2802 Bende de 1 haftadır başladı 31 haftalık hamişim gece uykum yok bacak kemiklerim acıyo resmen
Sdmhmt Ezgievrenn Aynn bende 32+5 im (5 dakka da bir bilemedin 10 dakkada bir sağ tarafım çoğunlukla sertleşiyor orada toplanıyor bizim prenses)
Zehranur10 23 haftaligim ve gunde 3 4 kere olmaya basladi bir tarafa toplaniyor ve baya bi sertlesip nefesimi kesiyor:(