Selam kızlar burdan hep soru soruyodum okadar çok korkum vardiki hem kilolu oldugum icin hem sezeryan olucagim icin tansiyonumda vardı. Hep korkuyla yaşadım hep kötü düşündüm bisey olucak diye. 24nde yani bugün sezeryan olucaktim ama minigim 23nde gece 2 41de dünyaya gelmeye karar verdi. 🥰🥰 Dogum hikayemi anlatmak istiyorum. Annemle 22sinde memleketten yanima gelmisti burda yanimda kalacaklardi. O gun tika basa yedim tabiki saat 12 gibi yatağıma geçtim uyku tutmadı oyun oynuyodum sol tarafıma döneyim öyle yatarak oynayin dedim eşimde tam uykuya daliyodu ki birden bisey akmaya başladı suyum geldi eşimi kaldırdım okadar panik oldumki eşimde benden çok panik oldu hemen annemi çağırdı banyoya gittim baya su geldi doktorumu aradık gelsin dedi apar topar çantalarımız hazırdı zaten hemen çıktık hemşireler kontrol etti nstye bağladılar hemen ağrı çıktığını ve hemen sezeryan yapmamız gerek dedi neyin ne olduğunu anlamadan beni hemen hazırladılar anestezi uzmanlari doktorum hemşireler geldi yemek yedigim icin belden yaptılar iğne biraz ağrılı işlemdi çünkü çok fazla kilo almıştım ve ödem çok fazla olduğu için bi türlü uyuşturamadılar sonunda uyuşturdular ama ust tarafım zangır zangır titriyodu çok korkmustum ameliyat boyunca titredim çok panik oldum doktorlar baya sinirliydi hemşireler gece olduğu için galiba başladınız mı diye sordum ever dediler 2 dk sonra bi aglama sesi duydum o an dünyalar benim oldu temizleyip yanima getirdiler inanamadim çok çok güzel bi duygu allah isteyen herkeze nasip etsin aynı ben gören herkez aynı sana benziyo dedi hemşireler doktorlar 🙏👶❤🥰 22nde gece 3te ameliyat oldum aksam üzeri 6da ciktim şuan evindeyim melek oğlum yanımda uyuyor Dünyanın en en güzel hissi Allah isteyen herkeze nasip etsin Asla korkmayın asla endişe etmeyin 🥰❤👶🙏🙏🙏