Dün Lekelenme tarzı kanmayla acile gittim. Ultrasonla muayene ettiklerinde bebeğimin plasentasının önde olduğunu ve olması gerektiğinden büyük olduğunu söylediler. Eşimle kan uyuşmazlığımız var kan uyuşmazlığı iğnemi alıp hemen yaptırmamı söylediler. Çok küçük kanama alanının olduğunu zamanla büyüyebilme ihtimalinin de olduğunu tamamen gidebileceğinide söylediler. Kontrollerime mutlaka gitmem gerektiğini söylediler. Doktora gittiğimde de muayene etmedi. Riskli gebelikten alacaksın randevu diye. Başına böyle bişey gelen var mı? Riskleri nedir? Ne yapmam gerekiyor?